Retailové řetězce působící v ČR inovují své prodejny a snaží se tak vyjít vstříc představám svých zákazníků. Projděte si fotogalerii nových prodejen níže v článku. Navštívili jsme Tesco, Datart, Lidl a Albert. Článek budeme postupně doplňovat s tím, jak budou pokračovat rekonstrukce a úpravy v dalších jednotkách ostatních maloobchodních řetězců.
Tesco má svou vlajkovou loď v Letňanech. Po přestavbě klade důraz na použití přírodních materiálů. Nabízí rozšířený prostor pro značku F&F a úsek ovoce a zeleniny, dětský koutek, fresh bar, led displaye na ploše a další. V areálu je také dostupná zóna pro vyzvednutí nákupů Click&Collect.
Datart svou prodejnu na Chodově nazývá „prodejnou 21.století“. I zde je patrný příklon k využití přírodních materiálů. Nově je integrováno kuchyňské studio, zákazníci mají k dispozici více interaktivních prvků. Prodejnou prostupuje speciální vůně Datart.
Lidl v Berouně přestavěl svoji první jednotku podle nového návrhu. Na stejném místě tak stojí nová stavba. I zde je patrný příklon k přírodním materiálům a snaha nabídnout nové služby zákazníkům. Novinou je kávový bar ve vstupní části, pult teplého pečiva, zákaznické toalety s přebalovacím pultem. Na parkovišti pak vyhrazená místa pro rodiny s dětmi a širší parkovací stání.
Albert v Jesenici. Také Albert představil prodejnu s novým designem. Shodným prvkem je použití přírodních materiálů, důraz na fresh výrobky a vylepšená přehlednost interiéru maloobchodní jednotky.
Obchody chtějí vyjít vstříc zákazníkům. Myslíte, že se jim to daří? Je vám nové prostředí příjemné? Nakupujete častěji a radostněji? V našich výzkumech se tématu inovací často věnujeme. Od zákazníků sbíráme kontinuálně zpětnou vazbu v panelech a komunitách. Obraťte se na nás a povíme vám, jak vnímají právě vás v porovnání s konkurencí.
Tesco – fotogalerie
Datart – fotogalerie
Lidl – fotogalerie
Albert – fotogalerie
foto: InsightLab