V posledních letech si zákazníci žádají stále více prostoru při výběru a rozhodování. Chtějí být aktivní.
Podle nedávného průzkumu Reuters/Ipsos o placených programech v USA by 77 % diváků uvítalo, aby si mohli skladbu TV programů v placeném balíčku volit sami. „Platím spoustu kanálů, které mě vůbec nezajímají,“ vysvětluje jeden z respondentů průzkumu.
Co s tím? Diváci jsou ochotní platit, dodavatel jim má co nabídnout, ale hotové programové skladby nejsou atraktivní. Přesně to je moment, kdy je nejlepší pro obě strany nechat vstoupit na scénu zákazníka. Sám si vybere ke své spokojenosti a navíc dokáže finančně ocenit svobodu ve výběru.
V komunitě dokážeme přesně pojmenovat problémová místa vaší nabídky a také designovat parametry nových služeb tak, aby přesně odpovídaly zákaznickým požadavkům. Pomohou vám stovky zákazníků on-line, kteří mají reálné denní zkušenosti a detailně znají vaše produkty i produkty vaší konkurence. Pomůžeme Vám objevit a využít tento potenciál.
Nejjednodušším nástrojem pro diskuzi o preferencích zákazníků a o vysvětlení jejich motivace a důvodů je zákaznická komunita. V prostoru diskuzí, které má na starosti zkušený moderátor, velmi snadno a dobře poznáte své zákazníky a do budoucna bude z pohledu zákazníka další rozhodování o podobě služeb a produktů podstatně kvalifikovanější a kompetentnější.
Se zákaznickou komunitou se nemůže stát, že nabízíte něco, o co vlastně žádný zákazník nestojí.
Foto: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net