Co umíme
Pro každý cíl je vhodný jiný výzkumný design. Víme to, v oboru pracujeme přes 20 let. V naší práci využíváme širokou škálu metod, které jsme za roky praxe zdokonalili. Jednotlivé postupy dokážeme vhodně nakombinovat, přičemž výslednou podobu designu projektu vždy konzultujeme s klientem.
Zákaznický výzkum
Zaměřujeme se na kontinuální zkoumání zákaznické spokojenosti, loajality a dalších trendů v oblasti vztahů klientů s firmami. Budujeme vlastní výzkumné online komunity, díky kterým se usnadní cesta k rychlé zpětné vazbě, ale také k novým nápadům a inspiracím. Zákaznický výzkum realizujeme v QUAL i QUANT podobě.
Vlastní výzkumné online komunity
Rychlá realizace kvalitativních i kvantitativních metod
Důkladná analýza a konkrétní doporučení
Online insight forum
Jde o moderní kvalitativní metodu, která umožňuje hloubkové porozumění zákaznickým návykům i smýšlení respondentů. Sběr dat má podobu deníčků, ve kterých respondenti po dobu několika dní zaznamenávají své obsáhlé odpovědi na explorativní otázky.
Autentický vhled do světa respondenta, bez stylizace
Hloubkové porozumění
Velké množství dat
Konzultace
Naše spolupráce s klientem nekončí závěrečnou zprávou. Vždy nabízíme odbornou konzultaci na základě dat z výzkumu. Prosazujeme osobní přístup ke klientovi, náš tým se specializuje na interpretaci výzkumu ve specifickém prostředí konkrétního zadavatele. Rádi tak pomůžeme s krátkodobou i dlouhodobou strategií a orientací v detailní problematice daného oboru.
Osobní přístup
Délka naší spolupráce závisí na klientovi
Nekončíme závěrečnou zprávou
Co-creation
Zprostředkováváme specifický druh výzkumu, kde se na designu produktu či služby podílejí samotní spotřebitelé. Zajišťujeme rekrutaci respondentů a připravujeme i podobu výzkumu. Co-creation spojuje firmy se zákazníky a umožňuje porozumět potřebám, představám a návykům spotřebitelů.
Tvůrčí proces
Spoluutváření produktu zákazníky
Proniknutí do spotřebitelské mysli
Privátní panel
Pomůžeme vám postavit privátní panel, abyste dokázali maximalizovat využití dat z věrnostních programů a dat o chování vašich zákazníků. Zajistíme technickou i metodologickou podporu. Privátní panel je ideální základ pro dlouhodobý tracking, ad-hoc kvantitativní dotazníky nebo komplexnější kvalitativní projekty. Máme zkušenosti se stavbou panelů různé velikosti i v různých zemích.
Jednoduchá rekrutace do výzkumů
Tisíce různorodých respondentů
Propojení s věrnostními programy
Home use test
V rámci testování je váš produkt zaslán cílovým skupinám, které jej mohou používat ve svém přirozeném prostředí. Je to efektivní způsob, jak otestovat koncepty, produkty a služby před jejich plným uvedením na trh. Získáte velmi konkrétní zpětnou vazbu a návrhy na vylepšení.
Pro testování nových produktů
Bezprostřední zpětná vazba
Porozumění trhu před launchem produktu
UX research
Testujeme uživatelské zkušenosti s online nástroji i s dalšími produkty. Díky této sadě metod získáváme detailní vhled do způsobu užívání produktů a služeb. Cílem je porozumět potenciálním uživatelům a vylepšit finální produkt na základě informovaných rozhodnutí.
Porozumění uživatelskému chování
Kvalitní zpětná vazba
Orientace na online nástroje